Sembol Uluslararası Çiçekçilik Sevginizi Hissettirin
7/24 Tel: +90 535 729 29 94
KATEGORİ SEÇİNİZ
ÇIÇEKÇI
 
İSTANBUL DIŞI ve YURT DIŞINA SİPARİŞ
 

TELEFLOR ÜYESİYİZ
Dünyanın her yerine 24 saat sipariş verebilirsiniz
 
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
TEL 1: +90 216 457 20 18
TEL 2: +90 216 352 40 36

24 Saat Sipariş Hattı
0535 729 29 94

FAYDALI BİLGİLER
Çiçek Bakımı
Çiçeklerin Dili
Çiçek Mesajları
Özel Günler

TESLİMAT ŞARTLARI

YURT İÇİ SİPARİŞLERİNİZ

Sipariş teslimi, sabah 09.00, akşam saat 20.00 saatleri arasında yapılır. Bu saatler dışında teslim edilmesi istenen siparişlerin en az 24 saat önceden bildirilmesi gereklidir.

Aynı gün teslim edilmesi istenen siparişlerin, en geç 16.00 da verilmesi gereklidir.

TESLİM SAATLERİ ve BÖLGE TESLİM EK ÜCRETLERİ

Sipariş Teslimi;
09.00 - 12.30
15.00 - 18.00
18.00 - 20.00
arası yapılmaktadır.

İSTANBUL İÇİ VE ŞEHİR MERKEZLERİ SİPARİŞLERDE ÜCRETSİZ TESLİMAT ŞEHİRMERKEZİ DIŞINDAKİ YERLERE KM BAŞI 1,5 TLdir. Diğer illere teslimat ücretleri için ..Şehir merkezleri üçretsiz,Üyemiz olmayan kasaba köy ve kazalara KM başı 1,5 ytl üçretlendirilir

Yukarıda belirtilen saatler dışında yapılan teslimatlar ile acil ( ekspres ) ve özel saatli siparişlerin teslimatları için 30,00 YTL ücret talep edilir. Özel günlerde yoğunluktan dolayı saatli sipariş alınamamakta verilen tüm siparişler gün içinde teslim edilmektedir.Kesin teslim saati ile verilen siparişlerin, en az 5 saat önceden verilmesi gereklidir.

Pazar günü ve resmi tatil günleri için verilen siparişlerin, 1 gün önce ve en geç saat 16:00’ya kadar verilmesi gereklidir.

Otel, havaalanı, otogar,tatil köyü, fuar, hastane, askeri birlik,v.b. gibi yerlerde, kişiye teslim garanti edilemez, resepsiyon, stand, birim, kat veya güvenlik görevlilerine teslim edilir.

Hava ve yol durumu gecikme nedeni olabilir.

Bazı ürünlerde, mevsimlere bağlı değişiklikler nedeniyle, benzer çiçek ve renk kullanma hakkımız saklıdır.

Siparişlerinizde adres ve teslim tarihi değişiklikleri ve sipariş iptali, önceden verdiğiniz teslim saatinden en az 3 saat önce bildirilmelidir.

Yılbaşı, anneler günü ve sevgililer günü gibi özel günlerde siparişinizi mümkün olduğu kadar önceden veriniz.(teslim saati için önemlidir.)

Yılbaşı, anneler günü ve sevgililer günü gibi özel günlerde, bütün teslimatların aynı saat te yapılması imkansızdır, bu nedenle mümkün olduğu kadar teslim saatlerine uymaya çalışılsa da bazı gecikmeler olmaktadır, bu durum için şimdiden özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

Fiyatlarımıza K.D.V. dahildir.

YURT DIŞI SİPARİŞLERİNİZ

Cumartesi günleri öğle saatlerinden sonra teslimat yapılmamaktadır.

Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.

Ülkelere ait bölgesel tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Standart çalışma saatleri dışında teslimat yapılmamaktadır.

Yurt dışı siparişlerde kesin teslim saati alınmamaktadır.

Yurt dışı siparişlerin, Türkiye’ nin doğusunda kalan ülkeler için 48 saat, batısında kalan ülkeler için 24 saat önceden verilmesi zorunludur.

Çok özel ve acil siparişler için: +90 (216) 457 20 18 numaralı telefondan bize ulaşıp gerekli bilgileri alabilirsiniz.

Ülkelerin, yıl içinde değişen özel tatil uygulamaları size bildirilecektir.

Sipariş iptali veya tarih değişikliği teslim tarihinden 24 saat önce bildirilmelidir.

Bazı ürünlerde mevsimlere bağlı değişiklikler nedeniyle, benzer çiçek ve renk kullanma hakkımız saklıdır.

 

TESLİMAT KOŞULLARI

Alıcı tarafından kabul edilmeyen siparişler
Siparişiniz teslimat adresine gönderilmiş fakat alıcı kabul etmezse;

Ürünün kabul edilmemesi durumunda ürün tekrar firmamıza getirilmektedir.
Bu durumda ürünü 2 gün içerisinde firmamızdan almanız gerekir yada "Ek Hizmet Bedeli" ödeyerek 2 gün içerisinde başka bir adrese gönderebilirsiniz.
Nakliye ücretleri ile ilgili irtibata geçiniz. Para iadesi mümkün değildir.

Alıcı adreste bulunamamışsa
Siparişiniz teslimat adresine gönderilmiş fakat alıcı adreste bulunamamışsa;

1.Bir yakını varsa (iş arkadaşı, komşusu) haber verilerek teslim edilir.
2-Gönderen taraf ile irtibat kurularak daha sonra "Ek Hizmet Bedeli" alındıktan sonra tekrar teslimat yapılmaktadır.
3.Firmamızdan alınması gerekir.

Yanlış adres verilmişse
Siparişiniz yola çıkmış fakat adres yanlışsa;

Alıcıdan doğru adres bilgileri alınır;

Eğer doğru adres yakında bir yer ise doğru adrese teslimat yapılır.
Eğer doğru adres uzakta bir yer ise gönderen ile irtibat kurulur ve "Ek Hizmet Bedeli" tahsil edildikten sonra doğru adrese teslimat yapılır.
Eğer doğru adres uzakta bir yer ise gönderen ile irtibat kurulur ve ekstra nakliye ücreti tahsil edilemezse ürünün firmadan alınması gerekir.

İTİLAF HALİ, KANUNİ HAKKIMIZ-HAKLARINIZ

Sembol Çiçekçilik'ten çiçek siparişi verildiğinde müşteri ile ihtilaf durumunda;
- Şirketimiz; sipariş verene karşı o an en fazla sipariş verilen ürün bedeli kadar sorumludur.
- İstanbul/Kartal mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
- Bu sitede belirtilen taahhütler yerine getirilmediği hallerde müşteri/satıcının dava etme yetkisi doğar.

Müşteri sipariş verdiğinde bu maddelerde belirtilen koşul/kuralları kabul etmiş sayılır.

Sembol Uluslararası Çiçekçilik Ⓒ 2018